دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1403 - 20:15
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:

استقلال خوزستان مشکل استادیومش را حل کند / چمن ورزشگاه ما کشش چند بازی متوالی را ندارد 

استقلال خوزستان مشکل استادیومش را حل کند   چمن ورزشگاه ما کشش چند بازی متوالی را ندارد 
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مسئولان استقلال خوزستان باید سریعتر مشکل استادیوم را حل کنند، چون چمن ورزشگاه ما کشش ندارد که چند دیدار پی در پی در آن برگزار شود.
کد خبر : 929384

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با برنا،  در خصوص امکان میزبانی استقلال خوزستان از آبی‌پوشان تهرانی در ورزشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: مسئولین استقلال خوزستان برای دیدار اول‌شان از ما درخواست کردند که این بازی در ورزشگاه فولاد خوزستان برگزار شود که ما هم موافقت کردیم. برای دیدار بعدی درخواستی نداشته‌اند، اگر هم درخواست کنند مورد مطالعه قرار می‌گیرد ولی در هر صورت باید این مشکل را حل کنند.

وی افزود: اسپانسر استقلال خوزستان مثل اسپانسر ما یک شرکت بزرگ صنعتی است. آنها باید سریعتر این مسئله را حل کنند ما که نمی‌توانیم! چمن ورزشگاه ما کشش ندارد که چند دیدار پی در پی در آن برگزار شود، ما حتی خودمان در آن زمین تمرین نمی‌کنیم.

نصیرزاده در رابطه با درخواست کادرفنی تیم برای جذب دفاع راست و چپ عنوان کرد: هر بازیکنی که خواسته‌اند گرفته‌ایم، اگر مطالبه حضور بازیکنی را داشته باشند مورد مطالعه قرار می‌دهیم و چنانچه بازیکنان منعی نداشته باشند آنها را می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به خبر پرداخت ۱۰ درصدی مطالبات فولادی‌ها گفت: پرداختی‌های ما به خودمان مربوط است، معمولا اینها را خودمان انجام می‌دهیم. این مسائل به کسی خارج از باشگاه نباید گفته شود و هر کسی هم مصاحبه کند و از پرداختی‌اش بگوید اشتباه است.

وی در پایان در واکنش به برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: در هر صورت این ورزشگاه از نظر مسافت به تهران نزدیک‌تر است، به نظر من اینجا از ورزشگاه اراک که فاصله بیشتری تا تهران دارد، بهتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته